ورود به حساب کاربری
2
  • آموزش عکاسی

    آموزش جامع و کاربردی مثلث نوردهی

    1مورد x تومان675.000

  • عکس تبلیغاتی فروشی

    کد۰۸

    1مورد x تومان250.000

مبلغ قابل پرداخت

تومان925.000

صفر تا صد انجام یک پروژه تبلیغاتی

نویسنده : استودیو النا نیک

زمان مطالعه : دقیقه
آموزش عکاسی عکاسی تبلیغاتی عکاسی صنعتی
عکاسی تبلیغاتی

چطور سفارش عکاسی داده شود؟(مراحل انجام پروژه)

همانطور که می دانید تمامی کارهای خدماتی مراحلی دارند. استودیو النا با توجه به سابقه فعالیت و تجربه ای که در حوزه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی کسب نموده است. فلوچارت نحوه انجام یک پروژه را تنظیم و ارائه کرده است. پس با ما همراه باشید…

مزایای این فلوچارت چیست ؟ وقتی مراحل انجام یک پروژه مشخص و واضح باشد. در این صورت کارفرما و مجری طبق برنامه عمل می کنند. ابهامات برطرف می گردد. مسیر مشخص تر است . در این صورت رضایتمندی دو طرفه در حین انجام کار بیشتر می گردد. این امر به نفع هر دو طرف است.

عکاسی تبلیغاتی

             صفر تا صد انجام یک پروژه تبلیغاتی

در ادامه لینک فلوچارت سازمانی استودیو النا در اختیار شما قرارگرفته است. مراحل انجام فعالیت نیز در ادامه لیست می گردد…

لطفاً کلیک نمایید: فلوچارت

مراحل انجام یک پروژه تبلیغاتی:

عکاسی تبلیغاتی

                فلوچارت استودیو تبلیغاتی النا

۱- بعد از مذاکره اولیه با کارفرما، از او درخواست می شود. عکس نمونه محصولش را جهت دیدن نوع، سایز و جنس برای استودیو ارسال کند. اینکه سفارش دهنده چه نوع عکسی نیاز دارد. با چه هدفی و برای کجا از آن می خواهد استفاده کند. این امر در فرآیند ایده پردازی و قیمت مهم است. بعنوان مثال برای استفاده در شبکه های اجتماعی، سایت، بیلبورد، عکس روی بسته بندی و …

۲- در مرحله بعد برای اینکه مجری با سلیقه و سبک مورد نظر کارفرما آشنا گردد می بایست نمونه عکس های مورد پسندش را از سایت استودیو و یا گوگل سرچ و برای عکاس ارسال کند. و همچنین استودیو النا (فایل دسته بندی نمونه کارهای تبلیغاتی) برای سفارش دهنده ارسال می کند.

لطفاً کلیک نمایید: فایل دسته بندی نمونه کارهای استودیو النا

۳- بعد از مشخص شدن تعداد و نوع عکس ها، به کارفرما، قیمت هر فریم عکس داده می شود. پس از تأیید قیمت، کارفرما می بایست محصولات را با رعایت اینکه کاملاً سالم به مقصد برسند، ارسال کند. (توجه : محصولات می بایست کاملاً سالم و با کیفیت باشند. لیبل و بسته بندی آنها در راه آسیب نبینند. این نکته مد نظر باشد که عکاس مسئول رفع عیوب ظاهری محصول با کار نرم افزاری نمی باشد).

توجه : مذاکره برای پروژه های بالای ده میلیون تومان بصورت حضوری صورت می گیرد. الباقی پروژه ها مذاکره بصورت غیر حضوری است. (موضوع مذاکره در رابطه با ایده پردازی و تصمیمات مهم و زمانبندی است).

۴- صدور و پرداخت پیش فاکتور

۵- استارت پروژه

۶- ارسال کانتکت عکس ها به همراه فاکتور نهایی

۷ – تسویه کامل فاکتور و در نهایت ارسال فایل اصلی عکس ها 

 

 

 

با ما در اینستاگرام همراه باشید

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.